Thursday, August 11, 2011

Tak Tahu Antara Dua

Gile kan tajuk entry kali ni? Hahaha...memang gile.

Yes, aku tersepit antara dua perkara, orang dan barang.

Perkara- Harus bekerja sebumbung dengan MRAS atau cari kerja lain memandangkan kami merancang untuk berkahwin tak lama lagi. I'm not in the mood nak beralih kerjaya sebab aku sangat suka dengan kerja aku sekarang *lah sangatttt*.

Orang- Antara MRAS dan seseorang lain. Confusing. Dua-dua aku sayang. Istilah sayang ni agak global, sesiapa pun kita boleh sayang. Okay la, aku kata kasih. Kasih ku tertumpah pada seseorang yang lain sejak lama dulu. Okay, tutup cerita, kang jadi issue :p

Barang- Antara kereta Honda Civic atau Satria Neo, dua-dua instalment mencekik darah. Honda Civic dalam RM1K ++ dan Neo pulak RM550.00. Aku suka bergaya sporty dan mewah. Gile la kalau amik Civic, bulan-bulan makan pasir Mak, Noks ! Kalau Neo tu, kira mampu lagi lah. Ni kena bincang dengan family dan MRAS jugak. Risau gak aku tak daya nak tampung belanja hidup sendiri kalau dah tanggung instalment kereta. Kalau gaji naik, sedap jugak. Tehehe :D

Pening kepala untuk memenuhi kehendak dan keperluan. wahh, macam belajar Ekonomi Asas je. Kereta ni keperluan sebab aku tak nak keep on gunakan kereta family aku. Segan dok, aku keluar dengan MRAS, guna kereta keluarga. Choppp, MRAS ada kereta ye. Hihi.

Mungkin aku perlu review monthly pocket expenditure aku. Baru boleh cerita pasal beli kereta :)

Okey, boss dah usya...chalo dulu :)

No comments:

Post a Comment

Nak Nyampuk sikit Cik Ieda oii