Monday, August 8, 2011

Majlis Berbuka Puasa

As-salam

Seawal pagi aku dikejutkan dengan memo Confirmation of Attending untuk Majlis Berbuka Puasa yang diaturkan oleh pihak majikan.

Call MRAS, tanya beliau mahu attend ke tak sebab aku ikut dia.

HR dah ingatkan aku yang MRAS perlu hadir, beliau "kepala" a.k.a Head. Staff semua mungkin akan tak hadir sekiranya Big Daddy mereka tak hadir.

Beliau kata, "tengok la macam mana".

Jawapan macam malas je.

Langsung otak aku fikir...nak pakai baju kurung apa ehh? Aku mana ada baju kurung baru.

Sah jarang pakai baju kurung. Hihi. *malu sendiri*

Malam ni kena fikir pasal tu. Sekarang ni kena sibukkan diri dengan kerja dulu.

Pegi butik Mak Lang pun bagus jugak ni.

First Lady? Malas la, macam takde latest design je.

Beli baju kurung la nampaknya, ada jugak back up untuk raya nanti.

Okey, back to work.

Selambak kerja menanti untuk diselesaikan.

xoxo.

No comments:

Post a Comment

Nak Nyampuk sikit Cik Ieda oii