Wednesday, June 1, 2011

Sambil tunggu seseorang.....

Hi Geng, As-salam.

It's lunch hour. Saye tengah tunggu seseorang untuk makan bersama.

Siapakah?

Jeng jeng jeng.. hihihi

Beliau sedang meeting so saye kenalah tunggu.

Sambil menunggu, saya mendengar ini:






Sangat inspiring lagu ni. Saye akan dengar pagi sebelum mula bekerja dan tiap kali ada kelapangan.


Sambil menyabarkan diri & perut yang lapar untuk terus menunggu beliau, saya ulang-ulang dengar lagu ni :)


Lagu tema Imam Muda 2, tapi sayangnya saye tak selalu dapat tonton rancangan ni di TV, balik kerja lewat, pukul 9 malam macam tu baru sampai.


Saya suka rancangan ini, musim pertama dulu memang saya tak pernah ketinggalan menonton. Imam Muda Asyraf, Hizbur, Taufik, Nuri, Azhar, Syakir *sekadar menyebut beberapa nama* adalah "sesuatu" bagi saye. "Sesuatu" yang macam mana? Nanti cerita. Beliau dah habis meeting dan saya mintak diri dulu, lapo ni :)


Bye-bye, xoxo.

No comments:

Post a Comment

Nak Nyampuk sikit Cik Ieda oii